Procvičujeme češtinu pracovní sešit pro 3. ročník 2. díl - 3. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 24 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Procvičujeme češtinu pracovní sešit pro 3. ročník 2. díl - 3. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
24 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Procvičujeme češtinu pracovní sešit pro 3. ročník 2. díl - 3. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
37 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme češtinu pracovní sešit pro 3. ročník 2. díl - 3. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
39 Kč
Není skladem

Krátký popis
Navazujících 32 stran hádanek, rébusů, básniček, vtipných přesmyček a skládanek druhého pracovního sešitu se váže na další část učebnice. Opět aktivizují děti a motivují je k další práci s jazykem, napomáhají osvojení očekávaných výstupů a rozvoji klíčových kompetencí. Najdete i cvičení se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Procvičujeme češtinu pracovní sešit pro 3. ročník 2. díl - 3. ročník je 33 Kč

Výběr knih autora Hana Mikulenková

Zobrazit všechny knihy autora Hana Mikulenková
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.