IPv6 - Internetový protokol verze 6, 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

IPv6 - Internetový protokol verze 6, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

IPv6 - Internetový protokol verze 6, 4. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

IPv6 - Internetový protokol verze 6, 4. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

IPv6 - Internetový protokol verze 6, 4. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Aktualizace a doplnění odborné publikace s názvem Internetový protokol verze 6 autora z r. 2011 (ISBN: 978-80-904248-4-5) popisující vlastnosti protokolu IPv6, jeho doprovodných mechanismů a stav implementací na vybraných platformách. O knize z roku 2011 - poslední aktualizace - (IPv6 se má…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy IPv6 - Internetový protokol verze 6, 4. vydání je 365 Kč

Výběr knih autora Pavel Satrapa

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Satrapa
Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.