Perl pro zelenáče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Perl pro zelenáče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Perl pro zelenáče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Perl pro zelenáče koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Perl pro zelenáče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Perl pro zelenáče - Satrapa Pavel. Programovací jazyk Perl je silný, elegantní a trochu nebezpečný. Cílem knihy je uvést čtenáře do jeho zajímavého světa. Začíná zlehka od základních konstrukcí a postupně se přes nejcennější klenoty, jako jsou regulární výrazy či asociativní pole,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Perl pro zelenáče je 246 Kč

Výběr knih autora Pavel Satrapa

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Satrapa
Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.