Dopravné prostriedky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopravné prostriedky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dopravné prostriedky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Dopravné prostriedky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravné prostriedky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravné prostriedky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tieto autá poznám, tie nám jazdia pod oknami! Ale kde jazdí električka a metro? Koho vozí diaľkový autobus a čo sa mieša v tej veľkej hlučnej cisterne na stavbe? Pre všetkých malých milovníkov rýchlych kolies je táto knižka ako stvorená. Nestačí však dopravné prostriedky obdivovať, treba ich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopravné prostriedky je 271 Kč

Výběr knih autora Nathalie Choux

Zobrazit všechny knihy autora Nathalie Choux
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.