Dorka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dorka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dorka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

"Dorka se ve škole trápí. Látka je nezáživná, sezení v lavici nekonečné, třídní učitelka vyžaduje jen poslušnost a nechápe její neodbytnou zvídavost. Naštěstí má ale Dorka prima dědu, spoustu knížek a nekonečnou fantazii. S nimi žádná nuda nehrozí, člověk se může učit po svém a svět se mění…


Když jí děda začátkem června prozradí, že má vlastně kdesi kousek lesa, Dorka vymyslí plán. Co kdyby si pořídili maringotku a místo posledního měsíce školy odjeli na dlouhé prázdniny? Budou prozkoumávat okolí a starat se o sebe bez všech vymožeností, budou robinsoni, piráti, nespoutaní badatelé… prostě dobrodruzi, co se naučí přežít v divočině.

Tereza Kopecká napsala příběh o škole, učení se a o tom, že se všichni nevejdeme do jedné šablony a potřebujeme hledat vlastní cesty."

">Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tereza Kopecká

Zobrazit všechny knihy autora Tereza Kopecká
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.