Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Není skladem

Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
313 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úvahy ekonoma Tomáše Sedláčka se ohlíží za událostmi nabitým desetiletím. Jedná se o jednu z nejdelších a nejsouvislejších sérií úvah v českém teritoriu, která ukazuje autorovu názorovou integritu a pestrost myšlenek, široký rozhled a sečtělost, hravost a smysl pro humor. Kniha je nominována na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Druhá derivace touhy 1: Člověk duše-vnější je 319 Kč

Výběr knih autora Tomáš Sedláček

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Sedláček
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.