Duchové dějiny v kontextu české a evropské historiografie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Duchové dějiny v kontextu české a evropské historiografie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Duchové dějiny v kontextu české a evropské historiografie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Duchové dějiny v kontextu české a evropské historiografie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Duchové dějiny v kontextu české a evropské historiografie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Duchové dějiny v kontextu české a evropské historiografie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se zaobírá historiografickým směrem duchových dějin, jak se rozvíjely zejména v německém prostředí pod názvem Geistesgeschichte a v české historiografii pak jako duchové dějiny koncipované Zdeňkem Kalistou. Duchové dějiny jsou v knize pojímány v širokém pojmovém kontextu vývoje českého a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Duchové dějiny v kontextu české a evropské historiografie je 333 Kč

Výběr knih autora Mikuláš Čtvrtník

Zobrazit všechny knihy autora Mikuláš Čtvrtník
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.