Ekonomický úpadek Evropy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 127 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ekonomický úpadek Evropy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomický úpadek Evropy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomický úpadek Evropy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomický úpadek Evropy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Ekonomický úpadek Evropy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přední čeští ekonomové Kamil Janáček a Stanislava Janáčková přináší neotřelý pohled na ekonomický úpadek Evropy. Autoři pozorují zastavení či zpomalení růstu produktivity, ztrátu tradičních rodinných hodnot, návyk na všeobjímající náruč státu a na život na dluh, přeregulovanost ekonomiky a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ekonomický úpadek Evropy je 136 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Stanislava Janáčková, Kamil Janáček
Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.