Peripetie české ekonomiky a měny aneb nedejme si vnutit euro

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 127 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peripetie české ekonomiky a měny aneb nedejme si vnutit euro koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peripetie české ekonomiky a měny aneb nedejme si vnutit euro koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Známá česká ekonomka se na problematiku české koruny či eura dívá v historickém pohledu. Začíná úlohou koruny při zrodu tržní ekonomiky v naší zemi, všímá si osudů koruny v momentu rozpadu Československa, zabývá se korunou v bezprostředně post-transformační fázi, zejména měnovou krizí roku 1997…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peripetie české ekonomiky a měny aneb nedejme si vnutit euro je 137 Kč

Výběr knih autora Stanislava Janáčková

Zobrazit všechny knihy autora Stanislava Janáčková
Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.