Ekonomie jako osud

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 127 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ekonomie jako osud koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie jako osud koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie jako osud koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie jako osud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ekonomie jako osud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
154 Kč
Není skladem

Ekonomie jako osud koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ekonomie jako osud - Tříska Dušan. Bývalý náměstek ministra financí ČSFR Dušan Tříska je považován za jednoho z otců české privatizace. Ve své nové knize vysvětluje svůj vztah k ekonomické vědě. Kniha se člení do tří částí: I. Podíl na transformaci české ekonomiky, II. Přínos k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ekonomie jako osud je 144 Kč

Výběr knih autora Dušan Tříska

Zobrazit všechny knihy autora Dušan Tříska
Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.