Elektrická zařízení v prostorách s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů, par a prachů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 483 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elektrická zařízení v prostorách s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů, par a prachů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elektrická zařízení v prostorách s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů, par a prachů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Elektrická zařízení v prostorách s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů, par a prachů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
464 Kč
Není skladem

Krátký popis
Elektrická zařízení v prostorách s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů, par a prachů, jakož i s nebezpečím výbuchu výbušnin patří k nejnáročnějším, ne-li vůbec k nejnáročnější kategorii elektrických zařízení. A to jak z hlediska jejich projektování, tak i montáže a nakonec i provozu, tj. údržby,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elektrická zařízení v prostorách s nebezpečím výbuchu hořlavých plynů, par a prachů je 455 Kč

Výběr knih autorů Jan Pohludka , Jaromír Hrubý

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pohludka, Jaromír Hrubý
Výběr knih vydavatele IN-EL, spol. s r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.