Elektrické instalace v bytové a občanské výstavbě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 335 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elektrické instalace v bytové a občanské výstavbě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Elektrické instalace v bytové a občanské výstavbě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příručka obsahuje základní kritéria pro projektování a provádění elektrických instalací v bytových domech, rodinných domcích a objektech občanské výstavby i s přihlédnutím ke specifickým potřebám osob se zdravotním postižením. I v tomto sedmém vydání je kladen důraz na provádění elektrických…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elektrické instalace v bytové a občanské výstavbě je 338 Kč

Výběr knih autora Karel Dvořáček

Zobrazit všechny knihy autora Karel Dvořáček
Výběr knih vydavatele IN-EL, spol. s r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.