Elektrické instalace v dřevostavbách a v provozech pro zpracování dřeva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elektrické instalace v dřevostavbách a v provozech pro zpracování dřeva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Elektrické instalace v dřevostavbách a v provozech pro zpracování dřeva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Elektrické instalace v dřevostavbách a v provozech pro zpracování dřeva - Dvořáček Karel. Problematika ochrany před iniciací požáru elektrickými rozvody a dalším elektrickým zařízením je řešena od doby prvotní elektrizace objektů. Pouze s narůstajícími nároky na přenášené výkony a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elektrické instalace v dřevostavbách a v provozech pro zpracování dřeva je 245 Kč

Výběr knih autora Karel Dvořáček

Zobrazit všechny knihy autora Karel Dvořáček
Výběr knih vydavatele IN-EL, spol. s r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.