Elektrické přípojky z vedení distribučních soustav a připojování zákazníků (2. aktualizované vydání 2018)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elektrické přípojky z vedení distribučních soustav a připojování zákazníků (2. aktualizované vydání 2018) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Elektrické přípojky z vedení distribučních soustav a připojování zákazníků (2. aktualizované vydání 2018) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
367 Kč
Není skladem

Elektrické přípojky z vedení distribučních soustav a připojování zákazníků (2. aktualizované vydání 2018) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Cílem této příručky je přiblížit projektantům, investorům staveb, elektromontážním společnostem, novým žadatelům o připojení, ale i stávajícím odběratelům elektřiny – zákazníkům, současně platné požadavky na připojení odběrných elektrických zařízení k rozvodům distribučních soustav, normativní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elektrické přípojky z vedení distribučních soustav a připojování zákazníků (2. aktualizované vydání 2018) je 377 Kč

Výběr knih autora Václav Macháček

Zobrazit všechny knihy autora Václav Macháček
Výběr knih vydavatele IN-EL, spol. s r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.