Young Adult ELI Readers 1/A1: The Hound of the Baskervilles with Audio CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Young Adult ELI Readers 1/A1: The Hound of the Baskervilles with Audio CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Young Adult ELI Readers 1/A1: The Hound of the Baskervilles with Audio CD koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
265 Kč
Není skladem

Krátký popis
An old family document says that everyone who l ivesat Baskerville Hall is in danger from a terrifying animal which lives on Dartmoor. When Sir Charles Baskerville dies in a mysterious way, his nephew, the young Sir Henry Baskerville, comes to live on Dartmoor. Is he in danger too? Is there…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Young Adult ELI Readers 1/A1: The Hound of the Baskervilles with Audio CD je 248 Kč

Výběr knih autora Doyle Conan Sir Arthur

Zobrazit všechny knihy autora Doyle Conan Sir Arthur
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.