Casebook of Sherlock Holmes a His Last Bow (Collector's Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Casebook of Sherlock Holmes a His Last Bow (Collector's Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Casebook of Sherlock Holmes a His Last Bow (Collector's Edition) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Casebook of Sherlock Holmes a His Last Bow (Collector's Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Casebook of Sherlock Holmes a His Last Bow (Collector's Edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
In The Casebook, you can read the final twelve stories that Sir Arthur Conan Doyle wrote about his brilliant detective. They are perhaps the most unusual and the darkest that he penned.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Casebook of Sherlock Holmes a His Last Bow (Collector's Edition) je 252 Kč

Výběr knih autora Doyle Conan Sir Arthur

Zobrazit všechny knihy autora Doyle Conan Sir Arthur
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.