Emily Vichrná a tajemství mořské sirény

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Emily Vichrná a tajemství mořské sirény koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Emily Vichrná a tajemství mořské sirény; Autor: Kesslerová Liz; Emily Vichrná se i s celou svou rodinou vrací do Brightportu, kde vyrůstala. Její pokusy smířit mořské a suchozemské obyvatele se však zdají být naprosto marné. Život jí navíc neustále ztěžuje její bývalá kamarádka Mandy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Emily Vichrná a tajemství mořské sirény je 206 Kč

Výběr knih autora Liz Kesslerová

Zobrazit všechny knihy autora Liz Kesslerová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.