Emoce zvířat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Emoce zvířat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emoce zvířat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emoce zvířat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Emoce zvířat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na částečně zchromlou slonici žijící ve stádu divokých slonů v Keni její druzi a družky při svém putování čekávali, dokud se nepřišourá, a často ji i krmili. Konrad Lorenz popsal příhodu se psem, který poznával podle neutrální řeči, zda půjde s pánem ven, anebo bude nucen zůstat doma. Když…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Emoce zvířat je 231 Kč

Výběr knih autora Bekoff Marc

Zobrazit všechny knihy autora Bekoff Marc
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.