Empedoklés II - Zlomky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 444 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Empedoklés II - Zlomky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
444 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Po teoretické studii, v níž se autor zaměřil na výklad života a díla předsokratovského filosofa Empedoklea (Praha 2002), přináší druhý svazek edici všech řeckých zlomků a svědectví, kterou provází paralelní český překlad. Svazek obsahuje také detailní analýzu filosofova jazyka, výklad edičních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Empedoklés II - Zlomky je 444 Kč

Výběr knih autora Tomáš Vítek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Vítek
Výběr knih vydavatele Herrmann & synové

Zobrazit všechny knihy vydavatele Herrmann & synové
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.