Encyklopedie soběstačnosti pro 21. století 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 313 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie soběstačnosti pro 21. století 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Encyklopedie soběstačnosti pro 21. století 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie soběstačnosti pro 21. století 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
402 Kč
Není skladem

Encyklopedie soběstačnosti pro 21. století 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie soběstačnosti pro 21. století 3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie soběstačnosti pro 21. století 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl oblíbené Encyklopedie soběstačnosti poskytuje základní přehled o tom, jak efektivně hospodařit s energiemi, jak vybírat nejvhodnější moderní energetická řešení pro domácnost, dům i dopravu a také jak dlouhodobě vynakládat za energie méně peněz a ušetřit. Autoři vás dále seznámí se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie soběstačnosti pro 21. století 3 je 359 Kč

Výběr knih autora Eva Hauserová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Hauserová
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.