Jedlý les - Permakulturní sadaření a ovocnaření

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jedlý les - Permakulturní sadaření a ovocnaření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jedlý les - Permakulturní sadaření a ovocnaření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Jedlý les - Permakulturní sadaření a ovocnaření koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jedlý les - Permakulturní sadaření a ovocnaření koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jedlý les - Permakulturní sadaření a ovocnaření koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jedlý les - Permakulturní sadaření a ovocnaření koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brožurka přináší zasvěcené články o vztahu permakultury a tradičního extenzivního ovocnaření a o tom, co nového permakultura v tomto oboru nabízí. Přispěli do ní naši přední permakulturisté a přírodní sadaři jako Dominik Grohmann, Jaroslav Svoboda, Katka Horáčková a další. Čtenáři zde dostanou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jedlý les - Permakulturní sadaření a ovocnaření je 191 Kč

Výběr knih autora Eva Hauserová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Hauserová
Výběr knih vydavatele Permakultura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Permakultura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.