Kritické dílo - Texty z let 1928-1970

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kritické dílo - Texty z let 1928-1970 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kritické dílo - Texty z let 1928-1970 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kritické dílo - Texty z let 1928-1970 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kritické dílo - Texty z let 1928-1970 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dílo literárního kritika a esejisty katolické orientace, prozaika, překladatele z francouzštiny a němčiny Rudolfa Černého (1905–1979) bylo původně rozptýleno především v periodikách, do nichž přispíval (Tvar, Akord, Listy pro umění a kritiku, Almanach Kmene, Rozhledy, Lidová demokracie,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kritické dílo - Texty z let 1928-1970 je 257 Kč

Výběr knih autorů Rudolf Černý , Milan Palička

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Černý, Milan Palička
Výběr knih vydavatele Cherm

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cherm
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.