Eurabia - Mýtus nebo realita budoucnosti?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 117 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eurabia - Mýtus nebo realita budoucnosti? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eurabia - Mýtus nebo realita budoucnosti? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eurabia - Mýtus nebo realita budoucnosti? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
123 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když jsem v roce 2015 vydal tuto publikaci poprvé, chtěl jsem hlavně odpovědět na základní otázku, která byla a je tématem vášnivých debat nejen v České republice. Tato otázka zní: Je islamizace a s ní spojený vznik Eurábie mýtem nebo realitou, již právě prožíváme? Publikace na tuto otázku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eurabia - Mýtus nebo realita budoucnosti? je 124 Kč

Výběr knih autora Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Lhoťan
Výběr knih vydavatele Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lukáš Lhoťan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.