Muslimové, Evropa, antisemitismus a izraelsko-palestinský konflikt

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muslimové, Evropa, antisemitismus a izraelsko-palestinský konflikt koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muslimové, Evropa, antisemitismus a izraelsko-palestinský konflikt koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muslimové, Evropa, antisemitismus a izraelsko-palestinský konflikt koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis

„Když se izraelští vůdci dívají na to, jak naší arabští sousedé nakládají se sebou navzájem, tak není těžké si představit, jak by to vypadalo, co by udělali nám, kdyby měli tu možnost.“ Shahar Shelef, zástupce izraelského velvyslance v České republice. Tato publikace vznikla s cílem přinést…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muslimové, Evropa, antisemitismus a izraelsko-palestinský konflikt je 181 Kč

Výběr knih autora Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Lhoťan
Výběr knih vydavatele Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lukáš Lhoťan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.