Evropa v plamenech - Bitvy a osudy válečníků VI. 1652-1718

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Evropa v plamenech - Bitvy a osudy válečníků VI. 1652-1718 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evropa v plamenech - Bitvy a osudy válečníků VI. 1652-1718 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evropa v plamenech - Bitvy a osudy válečníků VI. 1652-1718 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evropa v plamenech - Bitvy a osudy válečníků VI. 1652-1718 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evropa v plamenech - Bitvy a osudy válečníků VI. 1652-1718 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šestý svazek projektu Bitvy a osudy válečníků navazuje volně na Války proti králi. Název není náhodný, neboť Evropou od Pyrenejského poloostrova na západě až po Balkán a Uhersko na jihovýchodě se hnaly plameny války s nebývalou silou. Západní a střední Evropu pustošily války Ludvíka XIV., krále…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Evropa v plamenech - Bitvy a osudy válečníků VI. 1652-1718 je 327 Kč

Výběr knih autora Jiří Kovařík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kovařík
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.