Evropské lokální volební systémy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Evropské lokální volební systémy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Evropské lokální volební systémy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
512 Kč
Není skladem

Evropské lokální volební systémy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tématem knihy jsou volební systémy pro lokální politické instituce - zastupitelstva a starosty. V samostatných kapitolách s jednotnou strukturou představuje podobu komunálních voleb ve 36 evropských zemích, přináší syntézu aktuálních poznatků a analyzuje trendy, které jsou napříč Evropou patrné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Evropské lokální volební systémy je 486 Kč

Výběr knih autora Tomáš Lebeda

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Lebeda
Výběr knih vydavatele Univerzita Palackého v Olomouci

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého v Olomouci
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.