Protest, omyl, nezájem?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Protest, omyl, nezájem? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Protest, omyl, nezájem? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Protest, omyl, nezájem? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha sleduje dva hlavní cíle. Za prvé představuje problém neplatných hlasů v ČR a rozkrývá příčiny vzniku neplatných hlasů v českých volbách. Za druhé přináší komparativní analýzy neplatných hlasů v nových demokraciích střední a východní Evropy. V tomto regionu pak identifikuje příčiny rozdílů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Protest, omyl, nezájem? je 286 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Lebeda , Lysek Jakub

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Lebeda, Lysek Jakub
Výběr knih vydavatele Univerzita Palackého v Olomouci

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého v Olomouci
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.