Exotovy zápisky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Exotovy zápisky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Exotovy zápisky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exotovy zápisky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exotovy zápisky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exotovy zápisky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Exotovy zápisky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový soubor duchovních zamyšlení a krátkých příběhů Ladislava Heryána dává opět jiným způsobem nahlédnout do jeho vnímání Boha, spirituality a křesťanství. Psané Heryánovým osobitým způsobem, zalidněné svéráznými postavami z jeho okolí, plné soucitu, vhledu do potřeb současného člověka a naděje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Exotovy zápisky je 174 Kč

Výběr knih autora Ladislav Heryán

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Heryán
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.