Extra betálná vekslbichla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Extra betálná vekslbichla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Extra betálná vekslbichla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Extra betálná vekslbichla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Extra betálná vekslbichla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Extra betálná vekslbichla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Není skladem

Extra betálná vekslbichla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Extra betálná vekslbichla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po studiu všech možných dostupných pramenů se autorovi podařilo nashromáždit přes dva a půl tisíce nejenom současných hantecových výrazů, ale i výrazů dřívějších a snad už i zapomenutých. Výsledkem tohoto snažení je slovník na určité vědecké bázi, blížící se skutečným slovníkům. Nejedná se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Extra betálná vekslbichla je 232 Kč

Výběr knih autora Aleš Marek

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Marek
Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.