Fakt hustej nářez. Bratrstvo krve 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fakt hustej nářez. Bratrstvo krve 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fakt hustej nářez. Bratrstvo krve 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fakt hustej nářez. Bratrstvo krve 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fakt hustej nářez. Bratrstvo krve 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Fakt hustej nářez. Bratrstvo krve 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Fakt hustej nářez. Bratrstvo krve 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Volné pokračování bestsellerového románu Hustej nářez, který odstartoval cyklus Bratrstvo krve.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fakt hustej nářez. Bratrstvo krve 2 je 222 Kč

Výběr knih autora František Kotleta

Zobrazit všechny knihy autora František Kotleta
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.