Mega hustej nářez - Bratrstvo krve 3, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mega hustej nářez - Bratrstvo krve 3, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mega hustej nářez - Bratrstvo krve 3, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mega hustej nářez - Bratrstvo krve 3, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Napjatě očekávaný závěr trilogie Bratrstvo krve, který jeho autor dopsal v dešti kulek na své brazilské misi. Knižní událost roku! S partyzánštinou je konec. Je na čase rozpoutat válku. Absolutní válku lidí proti mimozemským okupantům. Jestli má být planeta Země svobodná, je třeba obětovat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mega hustej nářez - Bratrstvo krve 3, 1. vydání je 247 Kč

Výběr knih autora František Kotleta

Zobrazit všechny knihy autora František Kotleta
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.