Poutník z Mohameda - Alláhův hněv, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 301 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poutník z Mohameda - Alláhův hněv, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Poutník z Mohameda - Alláhův hněv, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Poutník z Mohameda - Alláhův hněv, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Není skladem

Poutník z Mohameda - Alláhův hněv, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poutník z Mohameda - Alláhův hněv, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poutník z Mohameda - Alláhův hněv, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vesmír, ve kterém se lidé uchýlili k fanatickému vyznávání největších náboženství, nabízí spoustu skvělých obchodních příležitostí. Zvlášť když se živíte pašováním zakázaného alkoholu a pornografie. ADaniel Kalandra je v tom zatraceně dobrý. Možná až moc, protože když se sbírají šiky k nové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poutník z Mohameda - Alláhův hněv, 1. vydání je 328 Kč

Výběr knih autora František Kotleta

Zobrazit všechny knihy autora František Kotleta
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.