Fantaskní umění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 128 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fantaskní umění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fantaskní umění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fantaskní umění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
126 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha pojednává o fantasknu a fantastičnu v uměleckém (malířském) díle. Teoretická studie chápe fantaskno jako výtvor ducha, jako způsob odrazu předmětné, společenské skutečnosti. V ideovém smyslu má v umění funkci estetickou a magickou. Kniha v historickém nástinu ukazuje na obrazových…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fantaskní umění je 135 Kč

Výběr knih autora Ivo Pondělíček

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Pondělíček
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.