Fatal Gambit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fatal Gambit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
487 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Fatal Gambit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Není skladem

Fatal Gambit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Není skladem

Fatal Gambit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fatal Gambit koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Fatal Gambit koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Claire Lidman died fourteen years ago.So why does she appear in the background of a recent holiday snap taken in Venice?Her husband brings the anomaly to Hans Rekke and Micaela Vargas. Initial scepticism gives way to cautious belief, but Rekke is falling apart again and Vargas has her own…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fatal Gambit je 471 Kč

Výběr knih autora David Lagercrantz

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz
Výběr knih vydavatele Quercus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.