Fall of Man in Wilmslow

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fall of Man in Wilmslow koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fall of Man in Wilmslow koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Fall of Man in Wilmslow koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Fall of Man in Wilmslow - Lagercrantz David. A powerful tale of honour, prejudice and the twentieth century's most maltreated hero June 8, 1954. Alan Turing, the visionary mathematician, is found dead at his home in sleepy Wilmslow, dispatched by a poisoned apple. Taking the case,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fall of Man in Wilmslow je 293 Kč

Výběr knih autora David Lagercrantz

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz
Výběr knih vydavatele Quercus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.