Feral

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Feral koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Feral koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
''Captivating. Will change the way you think about the natural world, and your place in it'' Hugh Fearnley-WhittingstallIn Feral, George Monbiot, one of the world''s most celebrated radical thinkers offers a riveting tale of possibility and travel in the wildHow many of us sometimes feel that…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Feral je 194 Kč

Výběr knih autora George Monbiot

Zobrazit všechny knihy autora George Monbiot
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.