Regenesis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Regenesis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Regenesis koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Regenesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Sunday Times bestseller *Shortlisted for the Wainwright Prize*A New Statesman and Spectator Book of the Year''This book calls for nothing less than a revolution in the future of food'' Kate RaworthFrom the bestselling author of Feral, a breathtaking first glimpse of a new future for food…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Regenesis je 319 Kč

Výběr knih autora George Monbiot

Zobrazit všechny knihy autora George Monbiot
Výběr knih vydavatele Penguin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.