Fiduciární povinnosti orgánů společnosti na pomezí korporačního, insolvenčního a trestního práva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 550 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fiduciární povinnosti orgánů společnosti na pomezí korporačního, insolvenčního a trestního práva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
550 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fiduciární povinnosti orgánů společnosti na pomezí korporačního, insolvenčního a trestního práva koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
594 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fiduciární povinnosti orgánů společnosti na pomezí korporačního, insolvenčního a trestního práva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
538 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace Fiduciární povinnosti orgánů společnosti na pomezí korporačního, insolvenčního a trestního práva je souhrnem příspěvků (celkem 18) z mezinárodní konference zaměřené na průřezové uchopení fiduciárních povinností členů orgánů obchodních korporací. Jde o téma velmi aktuální a diskutované…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fiduciární povinnosti orgánů společnosti na pomezí korporačního, insolvenčního a trestního práva je 560 Kč

Výběr knih autorů Bohumil Havel , Lucia Žitňanská

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Havel, Lucia Žitňanská
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.