Zákon o veřejných výzkumných institucích - Komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o veřejných výzkumných institucích - Komentář koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o veřejných výzkumných institucích - Komentář koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o veřejných výzkumných institucích - Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 293 Kč
Není skladem

Zákon o veřejných výzkumných institucích - Komentář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 291 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komentář zákona č. 341/2005 Sb., o veřejných výzkumných institucích, přímo z dílny Ústavu státu a práva Akademie věd České republiky. Kniha přináší podrobný komentář všech ustanovení zákona o veřejných výzkumných institucích a shrnuje nejdůležitější judikaturu k tomuto zákonu. Zákon se pohybuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o veřejných výzkumných institucích - Komentář je 1 280 Kč

Výběr knih autorů Bohumil Havel , Jan Bárta , Ján Matejka

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Havel, Jan Bárta, Ján Matejka
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.