Preventivní restrukturalizace. Revoluce v oblasti sanací podnikatelských subjektů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Preventivní restrukturalizace. Revoluce v oblasti sanací podnikatelských subjektů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Není skladem

Krátký popis
Preventivní restrukturalizace jako předúpadkový způsob řešení finančních obtíží je nový trend v kontinentálním zákonodárství vyvolaný evropskou směrnicí o restrukturalizaci a insolvenci z roku 2019. V období dvou let od přijetí směrnice mají členské země lhůtu na to, aby požadavky evropské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Preventivní restrukturalizace. Revoluce v oblasti sanací podnikatelských subjektů je 459 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Havel, Kuděj Michal, Sprinz Petr, Jaroslav Schönfeld
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.