Fikce Jaroslava Haška

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fikce Jaroslava Haška koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fikce Jaroslava Haška koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Fikce Jaroslava Haška představuje kolektivní monografii literárních, divadelních a filmových vědců, kteří se zaměřili na rozbor Haškovy prozaické a ideologické fikce v průřezu celé jeho tvorby a na díla jimi a jím inspirovaná. Ať už patříte k odborníkům, studentům anebo zájemcům o Haškovo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fikce Jaroslava Haška je 213 Kč

Výběr knih vydavatele Ústav pro českou literaturu AV

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.