Fips má narozeniny (Čínská verze) - Příběh ze Zlaté uličky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 183 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fips má narozeniny (Čínská verze) - Příběh ze Zlaté uličky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fips má narozeniny (Čínská verze) - Příběh ze Zlaté uličky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fips má narozeniny (Čínská verze) - Příběh ze Zlaté uličky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fips má narozeniny (Čínská verze) - Příběh ze Zlaté uličky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zlatá ulička v Praze. V jejích roztomilých, pestrých domečcích žili dříve hlavně prostí a chudí lidé. Před mnoha staletími je obývali střelci, kteří střežili hradní brány. Asi před padesáti lety opustili Zlatou uličku její poslední obyvatelé. Prázdná však ulička nezůstala: do řady domků, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fips má narozeniny (Čínská verze) - Příběh ze Zlaté uličky je 186 Kč

Výběr knih autora Harald Salfellner

Zobrazit všechny knihy autora Harald Salfellner
Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.