Flash Když blesk udeří dvakrát (1)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Flash Když blesk udeří dvakrát (1) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flash Když blesk udeří dvakrát (1) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flash Když blesk udeří dvakrát (1) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flash Když blesk udeří dvakrát (1) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Flash Když blesk udeří dvakrát (1), Autoři : Joshua Williamson, Rok vydání : 2018,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Flash Když blesk udeří dvakrát (1) je 264 Kč

Výběr knih autora Joshua Williamson

Zobrazit všechny knihy autora Joshua Williamson
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.