Flash 01: Když blesk udeří dvakrát V8

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 435 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Flash 01: Když blesk udeří dvakrát V8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
435 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Flash 01: Když blesk udeří dvakrát V8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flash 01: Když blesk udeří dvakrát V8 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jmenuje se Barry Allen a je to nejrychlejší člověk na světě. Ale je i mnohem víc. Jak se Flash dozvídá stále více o Zdroji rychlosti, který živí jeho neuvěřitelné schopnosti, objevuje rovněž tajemství vlastní minulosti, o jakém se mu dosud nesnilo. Zjistí, že stvořil Bod zlomu, který přepsal…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Flash 01: Když blesk udeří dvakrát V8 je 562 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Joshua Williamson, Carmine Di Giandomenico
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.