Flight or Fright

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Flight or Fright koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Flight or Fright koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flight or Fright koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
An anthology of turbulent tales edited by Stephen King and Bev Vincent. This exciting new collection, perfect for airport and aeroplane reading, includes an original introduction and story notes for each story by Stephen King, and brand new stories from Stephen King and Joe Hill.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Flight or Fright je 262 Kč


Výběr knih vydavatele Hodder and Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder and Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.