Francesco Giuseppe I

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Francesco Giuseppe I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Francesco Giuseppe I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francesco Giuseppe I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francesco Giuseppe I koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francesco Giuseppe I koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francesco Giuseppe I koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Odborné a naučné od společnosti Vitalis.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Francesco Giuseppe I je 308 Kč

Výběr knih autora Juliana Weitlaner

Zobrazit všechny knihy autora Juliana Weitlaner
Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.