Johann Strauss - Father and Son. Their Illustrated Lives

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 253 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Johann Strauss - Father and Son. Their Illustrated Lives koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Johann Strauss - Father and Son. Their Illustrated Lives koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Johann Strauss - Father and Son. Their Illustrated Lives koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Johann Strauss - Father and Son. Their Illustrated Lives koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Téměř jedno století určovali oba králové valčíků otec a syn Straussové hudební poměry Rakouska. Otcův Pochod Radeckého nám zní v uších jako symbol časů starého dobrého císařství, a ještě více slavných melodií je známo od syna, k těm navíc klasická jevištní díla jako Netopýr nebo Cikánský baron.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Johann Strauss - Father and Son. Their Illustrated Lives je 270 Kč

Výběr knih autora Juliana Weitlaner

Zobrazit všechny knihy autora Juliana Weitlaner
Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.