Franz Joseph I. - Ein Kaiser in Wort und Bild

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 301 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Franz Joseph I. - Ein Kaiser in Wort und Bild koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Císař František Josef I. vtiskl době svého panování výraznou pečeť a?stal se posléze ztělesněním starého Rakouska 19. století. Pozvednut na trůn v roce 1848 jako mladý princ, vládl císařství pevnou rukou plných 68 let. Přes četné rány osudu přivedl monarchii k?rozkvětu a?nakonec k zániku.…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora Juliana Weitlaner

Zobrazit všechny knihy autora Juliana Weitlaner
Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.