Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 304 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
351 Kč
Není skladem

Krátký popis
Budoucnost vzbuzuje ve světě turbulentních změn a nejistot obavy. Přesto ji držíme ve svých rukou. Přepněme z Future OFF na Future ON! Bob Kartous navazuje na úspěšnou prvotinu No Future a knihu završuje rozhovory s vybranými osobnostmi. Společně předpovídají budoucnost nikoliv esoterickým, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Future ON! - Jak zkrotit šelmy digitální džungle je 362 Kč

Výběr knih autora Bob Kartous

Zobrazit všechny knihy autora Bob Kartous
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.