Fyzika pro netechnické obory SOŠ a SOU

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fyzika pro netechnické obory SOŠ a SOU koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Fyzika pro netechnické obory SOŠ a SOU koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Není skladem

Fyzika pro netechnické obory SOŠ a SOU koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fyzika pro netechnické obory SOŠ a SOU koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fyzika pro netechnické obory SOŠ a SOU koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
196 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice pro střední školy s nejnižší hodinovou dotací fyziky obsahuje fyzikální minimum. Učivo je rozvrženo do pěti kapitol (Mechanika, Termika, Elektřina a magnetizmus, Vlnění a optika, Fyzika mikrosvěta). Výklad je velmi zhuštěný a co nejvíce oproštěný od matematizace, obsahuje však i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fyzika pro netechnické obory SOŠ a SOU je 205 Kč

Výběr knih autora Ivan Štoll

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Štoll
Výběr knih vydavatele Prometheus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prometheus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.